середа, 4 жовтня 2017 р.

Про мій досвід забігу на 10 км і медаль

Коли в Києві осіннє сонце світило, а бігати було так спекотно, що раділа нагоді хоч кілька метрів пробігти в тіні, я брала перший раз в житті участь у масовому забігу в центрі Києва. Насправді для мене головним бажанням було досягнення цілі, в можливості реалізації якої я не була впевнена. Я знала, що зробити цю справу для мене означатиме вийти ще з одного тунельчика у своєму щоденному житті, коли я думаю про себе: "А в мене не вийде. Не хочу псувати настрій". І відмовляюся від такої справи. Думаю, для жінки це нормально і правильно не обирати те, що не надто перспективне, якщо є можливості яскраві і продуктивніші в тисячу разів. Але часом бувають ситуації, коли треба мати нюх, щоб визначити, що ось це кіно варте читання сценарію.
Цей забіг сильний тим, що колективний. Він дозволяє рухатися разом і разом знаходити кращі рішення. От наприклад, був шматок дороги на сьомому кілометрі, де треба було бігти на горбок. Люди порадились і вирішили, що коли намагаєшся по ньому бігти всеодно не виходить швидше. Бо біжиш-відсіпуєшся, біжиш - відсіпуєшся, тому краще розслабитися і просто по ньому прогулятися, відновити дихання. І хто так зробив, потім спокійно повернувся на рівній дорозі на біг і успішно фінішували, а хто побіг на той горбок з останніх сил, втратив ресурс і відстав. Отака аналітика :))). Але, з іншого боку, по дорозі двічі були точки, де можна було пити воду. На першій я побачила, що більшість зупиняються і витрачають на черги час, але я знаю, що для мене важливо не плентатись геть позаду. Тому я пропустила цей пристанок на перший погляд необхідний. Замість нього обрала психологічний комфорт, попереганяла тих, що зупинились на воду і до кінця забігу вони вже не потрапляли вперед. На другому пристанку вже на восьмому кілометрі дісталася води, подбала про тіло. Думаю, якби я була міцнішим бігачем і мала сили, щоб інтенсивніше переганяти, можна було б дозволити собі і там і там водички. Але тут важливо знати свою специфіку. Словом, пригода залишила приємні враження, треба випробовувати і спостерігати, це цікаво :).


Немає коментарів: