вівторок, 30 серпня 2016 р.

Олімпіада-2016: вболівала з регіону



Я, чесно кажучи, не знаю, як назвати цей блог. Але він про те, що я мала змогу поспостерігати за ходом змагань Ріо з Вінниці.  

Звичайно, аналіз подій в Ріо з Вінниці не порівняти з аналізом подій ЄВРО-2012 з Києва, та й там було всього так мало. Проте і з Вінниці мої спостереження були для мене, принаймні цікавими.

А почалось все з того, що п’ятеро Вінничан поїхали до Ріо, я писала для вінницького видання Вінниця.info, і спостерігала за пригодами олімпійців.

Як виявилось, більшість вінницьких олімпійців їдуть на олімпіаду вперше, а боксери взагалі за малу кількість днів до змагань отримали ліцензію в Ріо і ледь не в шоці були від такого повороту їхньої долі.

Але, тим не менш, вінницький погляд на Олімпіаду-2016 цікавий, бо опертий на людину. Це те, чого насправді бракує у висвітленні будь-яких подій, пов’язаних зі спортом. Бо люди – це такі створіння, які насправді щирі у вболіваннях, коли перед ними герой. Часом, міфічний, часом, розпіарений, а часом, справді, живий і цікавий. І ось такі 5 героїв з Вінниці поїхали у Ріо.

Не про всіх я дізналася особливо багато, сторітейл був коротким і скромним, проте мені самій було цікаво.

Наприклад, Денис Солоненко, боксер, перед поїздкою на ігри розповів, що його тренери бережно ставляться до його здоровя і що його група підтримки – це кохана і родичі, а в боксера Буценка, як зясувалося, незадовго до Олімпіади народилося дитя. Ну а ще – за Солоненка вболівали його колеги з Нацгвардії. 

Ось такі маленькі історії, у масштабі всієї країни про кожного спортсмена, переконана, могли б значно зблизити українців з тими хлопцями та дівчатами, жінками та чоловіками, які поїхали з синьо-жовтими прапорцями в Ріо.

Дівчата-легкоатлетки тренувалися на стадіонах та в залах вінницького «Колосу», а Світлана Ахадова з іншими двома дівчатами готувалася до змагань у Португалії. Насправді, що стосується історії Свєти, то я постійно дивилася на фотки зі зборів в жаркій країні і дивувалася, чого це їх там кругом на фотографіях троє. Але, власне, оця регіональна розслабленість завадила мені їх ще в часі підготовки спитати – а чого це їх троє, а не четверо. Як потім зясувалося, таки да, треба було спитати, бо за відсутністю четвертої спортсменки приховувалась історія, про яку ми не знали доки дівчата самі не розповіли – бо четверту до них на збори не відправили, як я тренера, який був важливий цій команді. 

Наші дівчата цікаві тим, що походять з сімей спортсменів, мають чоловіків  спортсменів і зростають  в сімейному оточенні однодумців.  У Олени Яновської брат служив в АТО.

Чудову службу справив під час Олімпіади Фейсбук та Контакт, бо попри те, що між Вінницею та Ріо голуби не літають, і ми всі могли спостерігати за пригодами наших людей
 На фото вінницька легкоатлетка Олена Яновська. Може хтось запитати, а де ж ще одна легкоатлетка Олена Колесніченко, яка представляла Вінницю? - Не маю жодних упереджень, але вона походить з іншого регіону і представляла Вінницю на змаганнях, тому я просто і банально не знайшла про неї відомостей в місцевих виданнях. Що не кажи, а моя основна робота - не спортивний кореспондент :)

Хотілося б, звичайно, щоб понавозили медалей, але для мене цікавою була їхня пригода на іншому континенті, серед інших спортсменів і я за них, звичайно, рада. Шкода, що в Ріо не поїхали з України вболівальники. Ну і бракувало місцевих фан-клубів. Хай би по навішали якихось плакатів з портретами спортсменів в центрі міста. Думаю, це було б не зайвим.

Ось така історія. Сподіваюсь, ми ще дізнаємось багато нового про пригоди та досягнення наших спортсменів. Бо вони молодці.  

Нагадаю, раніше я говорила про душевність і культуру вболівання - я не змінила свою думку про це:

Інший бік медалей або чому важливо бути близько наших спортсменів в Ріо незважаючи на результати змагань



Немає коментарів: