середа, 18 листопада 2015 р.

Про душу і тренажери в сотні повторень

Про першу користь від регулярних візитів до спортзалу для дорослих.

Фотка не зі спортзалу - просто подружка дуже класна :)

Кручу я оце свої педалі в спортзалі і почала помічати, що практика багатьох повторень почала впливати на мою посидючість. Навіть у своїй духовності почала легко використовувати практики, де треба багато повторень. Раніше щось подібне я могла робити тільки в дуже якихось складних для мене обставин і то витриваючи, але у свідомості, що подібне приносить плоди для мого духа, ну і, звичайно, для вічності. Тепер думаю, що щось в мені змінилось, чи, можливо, перелаштувалось. І почуваю себе в цьому прекрасно.

Ще одна річ, яка мене приємно втішила – це пересікання кордонів мого уявлення про маленькі спортзали, та ще й в нестоличному регіоні. Бо насправді новий зальчик, який відкрили неподалік від мого дому цілком пасує до моїх забаганок – з новими функціональними тренажерами напічканими міні-кондиціонерами в різних режимах, показами, налаштуваннями. Ходжу туди, як в музей – кожного разу захоплююся чимось новим. В залі передбачили маленькі зали для персональних розминок, коротких тренувань. От з таких малих-великих речей складається позитивний погляд у майбутнє.

І про графік. Для мене оптимальний час занять – це трошки під обід. Колись коли жила в Києві найбільш продуктивним часом для занять була 11-та година ранку. Коли організм максимально відпочив і відчуває силу, а також ще не втомився, як це буває ввечері та не потребує запобіжників, щоб гарно поспати вночі. Думаю, це чудовий для мене час.

В залі цікаві корпоративні кольори в одязі тренерів, на стінах в різних оформленнях, мотиваційні написи на дверях, картках. Таке враження, що малювали для жінок та творчих чоловіків. Прекрасно коли прекрасно. Естетика змінює світ, я в цьому переконана. І змінює на краще.

Попереду – цікавіше!

Немає коментарів: