вівторок, 17 лютого 2015 р.

Великий Піст – 2015. Молитва, простота, відкритість


Ми є частиною того світу, в якому живемо. Усе, що оточує нас, годує нас своїми статками і своїми гріхами. Між цим багатством і втратами мусимо віднаходити свою історію, своє покликання, своє місце для благодаті.

Кілька днів тому читала про афонського старця, який помер близько двох місяців тому, а коли його брати знайшли його тіло, то побачили, що воно нетлінне і що Бог поставив на ньому свій чудесний знак, подібний до того, яким позначав багатьох святих, які молилися, жертвували своє служіння Господу. Мощі є також співзвуччям внебовзяттю Марії, Божої матері, яка не знала смерті і яку Господь забрав у вічність.

У наші дні Господь особливим чином відзначає необхідність молитви і віддалення від суєт світу. Афонський чоловік, як пишуть, харчувався тим, що мав під рукою поруч зі своєю келією і вся його робота полягала на читанні Святого Письма і молитві.

Останнім часом, коли переживаю свою дійсність на землі, де є багато біди, знову і знову відкриваю, що не навчить мене любити Бога жодна мудрість людини, жодні встановлені людиною закони, бо і так прийдуть зміни і закони перестануть захищати, а мудрість людська виявиться лише тимчасовим враженням.

Сьогодні насправді найгучніше і наймудріше слово – це Слово Бога, який знає мою історію і має свій план на моє життя. Знає, що для мене добре і що корисно.

Мені цікаво, чим живуть і про що моляться мої друзі. А також як моляться. Мені б хотілось мати змогу ділитися цим щиро із цінними для мене людьми, щоб разом відкривати персональне для кожного покликання. Тому для відкриття Бога важлива відкритість і простота серця. Цього мені дуже хочеться, і хай би, напевно так було.

Богу подяка.

Немає коментарів: