пʼятниця, 12 вересня 2008 р.

Курточка

Сьогодні вдягла раритетну шкіряну курточку. Є нові симпатичні кофтинки, светрики, сорочечки. А я одягаю раритетну курточку. І, здається, вона мені найбільше личить.
5 років тому її пошили під замовлення. Була мода на кольорові курточки зі шкіри. І нова курточка коштувала аж 100! доларів. Дуже велику купу доларів - тоді - це було майже дві мої зарплати! Але мені підвернулися козирні розклАди. Восени, якраз тоді, коли я мріяла про бурячкову курточку я мріяла про свою програму. І у жовтні вийшла в ефір моя авторська "Погода надворі". За організацію, редагування та роботу ведучої програми я заробила рівно на шкіряну курточку! Окрім зарплати в новинах мені підфортило отримати ще ЦІЛИХ СТО БАКСІВ. Яке то було щастя! І я навіть не купувала, а доплатила ще сто гривень із новостійної зарплати, купила якісної бурячкової шкіри і пошила за бажаним фасоном гарну бурячкову курточку. Яке то було щастя!
Сьогодні мені 26, тоді було трохи більш ніж 20, але цей час не має віку, як не має моя раритетна курточка. Я в ній як і тоді приваблива і енергійна. Гіп-гіп-УРА! Прекрасна раритетна курточка!
мої фотки у раритетній курточці дивитись тут

Немає коментарів: