четвер, 1 листопада 2007 р.

Чудові сни...

В ТАКУ ПОГОДУ МЕНІ ТАК НЕ ХОТІЛОСЯ ВИЛІЗАТИ З-ПІД КОВДРИ

МЕНІ СНИЛИСЬ ТАКІ СОЛОДКІ СНИ

ТАКІ ЧУДОВІ СНИ

ТАКІ КОЛЬОРОВІ СНИ

ТАКІ ТЕПЛІ…

МИЛІ СНИ

А ПОТІМ МЕНЕ РОЗБУДИВ БУДИЛЬНИК!

ЯКЩО ЧЕСНО, Я БУЛА ДУЖЕ ЗЛА…

І ОТ ТЕПЕР Я СИДЖУ НА РОБОТІ І СПЛЮ…

І НА ОБІД Я НЕ ПІДУ

І БУДУ СПАТИ

МИ ВСІ БУДЕМО СПАТИ…ЦІЛИМ ОФІСОМ…

ЗАГАЛОМНАСТРІЙ НЕРОБОЧИЙ

І ВИГЛЯДАЮ Я СЬОГОДНІ НЕ НАЙКРАЩЕ

І НЕ ДЗВОНІТЬ МЕНІ СЬОГОДНІ…

ТОМУ ЩО Я СПЛЮ…

ДО ПОНЕДІЛКА

А ВИ ПРАЦЮЙТЕ!!!

2 коментарі:

Alexander сказав...

лишень не проспи понеділок, бо ж на роботу все-таки треба потрапити -)) до речі, питаннячко можна: ти часом новини "5 канал: Вінниця" не ведеш (не вела)? Чи я з кимось сплутав?

Оксана Тупальська сказав...

не сплутав. я ж написала там про себе, що тележурналіст. проспати - було мало шансів на роботу - одразу з потяга )