понеділок, 19 вересня 2016 р.

Я зробила все - СВІТЛАНА АХАДОВА ПРО ОЛІМПІАДУ В РІО


Світлано, як Ви переживали заїзд у фіналі Олімпіади?

У мене були думки – тільки працювати, працювати, працювати. Я була дуже сконцентрована на роботі, а останніх метрів 20 – залишалось вже зовсім трошки, я настільки виклалась, що в мене прийшли думки – що більше я б не змогла, я зробила все. Настільки вже було важко робити ці останні поштовхи, останні гребки, що в мене прийшло, що я роблю все. Що в даний момент я роблю, більше я б не змогла.

Що вам додало сил перед запливом, адже 4-те місце на Олімпіаді, куди поїхали вперше – це теж добрий результат?
.
Дуже вболівали з Юру Чебана. Ми були на трибунах. Завтра мали ганяти четвірку, а він сьогодні виграв одиночку. Коли його на трибуні нагороджували медаллю, були дуже великі емоції, напевно ні один стадіон футбольний, волейбольний чи баскетбольний, ніякий стадіон не зніме стільки емоцій, як ми взяли з цієї гонки. Він завоював свою перемогу, в нього майже ніхто не вірив і він доказав, що він може, став олімпійським чемпіоном. Він нас дуже підтримував, вболівав дуже за нас, коли ганялися переживав за нас, така тепла атмосфера.

Мали в Ріо цікаві знайомства?

Знайомства звісно з нашими медалістами, які привезли медалі, знайомство більше всередині нашої команди, багато знайомств – з  Вінничанами, нас було 5 чоловік, з Яновською, з нею там пересікалися, це така особлива атмосфера, олімпійська атмосфера.


Чого не вистачило нашим боксерам, що вони не поперемагали?


Тренувань напевно не вистачило. Всі готуються, показують всі максимальні результати. Можливо, тяжка дорога. Зазвичай це не вистачає тренувань, може переоцінювали себе недооцінювали конкурентів. Можливо, щось не вдалося, мандраж, деякі люди не можуть справитися з емоціями. 


Що сподобалось в Бразилії?

Ми відлітали у Вінницю аж на 5-тий день після Олімпіади, ще був час, тому після змагань були на екскурсіях,  на Ісуса їздили, але було дуже холодно. Їздили на фунікулері, там .гора, дуже гарні види відкриваються, звідти видно і пляжі, аеропорт, все місто, центр міста, згори там 400 метрів здається. Дуже гарні враження. І я особисто вдячна людям, які нас підтримували – моїм рідним, вінницькій владі та ШВСМ за фінансову підтримку, тренерам Бутенку Сергію Леонідовичу, Сергун Світлані Михайлівні, які тренували до відбору на Олімпіаду.


Що ви робили після виснажливих тренувань перед олімпіадою та під час олімпіади, щоб відновитися?
Це фактично 5-тий день (коли мали зустріч зі Світланою у Вінниці - прим.), я валюсь з ніг, хочеться дуже спати, шість годин різниця з часом, зараз сім, а там тільки обід. Зараз вересень місяць у нас відпочинок. Активними є весна і літо. А осінь зима в нас підготовчий період. У вересні взагалі не займаємось. Тільки для себе там в тренажерний зал для підтримання своєї форми. Просто для задоволення. Я можу побігати крос, піти на турнічок, зараз відпочинок, максимально відпочиваю. Щоб з новими силами, знову безперервно на протязі дев'яти місяців три рази в день займатись.

Це не шкодить організму, що такий був напружений час, а тепер нічого не робити?

Навпаки треба розслабитись, перевести подих, щоб тоді з новими силами починати. Постійно в активному режимі ти не витримаєш. Це все одно що працювати девять місяців без відпустки з восьмої ранку до девятої вечора. 

Немає коментарів: