понеділок, 4 квітня 2016 р.

Каточок. Приємно бачити маленьке чудо

Цю історію приємно розповісти. Неподалік мого будинку одна з двох у місті ковзанка. При чому для мене – перша, бо та, котра друга – більше передбачена для тренувань хокеїстів і любителів туди впускають лише у визначені години. На ковзанці біля хати катаюсь два-три рази на тиждень уже більше як місяць.

В дитинстві, коли ми ганяли на ковзанах в дворі, ми мріяли про ковзанку, схожу на ті, які показують по телевізору. Тепер – мрія здійснилась. І для мене це маленьке чудо. Ковзанка якраз там, де у мого тата був цех в якому він пропрацював більше ніж 20 років. Навіть мій перший запис в трудовій книжці робився в тому цеху J

Це маленьке чудо приємне у своїй простоті. Бо люди, які приходять на ковзанку, багато усміхаються, жартують та солідарні. На ковзанку приходять, щоб побути з друзями, відпочити з дітьми, деякі влаштовують на льоду романтичні побачення, а деякі, як я, просто приходять, щоб зробити зарядку та відпочити. Найстарших відвідувачів тут немає, бо навіть ковзанярі з досвідом почувають себе юними на щасливими.

 Ну а я за час прогулянок на ковзанці підживила імунітет, підкачала ноги та подбала про хребет. Моя спина завдяки ковзанці почуває себе відмінно – тепер я не втомлююсь, навіть коли багато ходжу пішки, у мене стали світлі думки, бо шийна частина хребта не має важкості, яку раніше доводилось відчувати під кінець дня. На ковзанці звучить приємна музика і кожне заняття залишає відчуття свята.


Ковзанка – це круто.   

Немає коментарів: