неділя, 24 квітня 2016 р.

Про облаштування зупинок громадського транспорту



Давно хочу написати про зупинки. Ну бо люди там сидять, проводять свій дорогоцінний час, і залежить, наскільки цей час буде проведений якісно.

Наприклад, у Житомирі я недавно бачила такі екрани, які вмонтовані поруч із сидіннями для очікування. На них, щоправда, чомусь транслюють відео з видами Одеси :) Але то нічого. Час від часу там є лозунги типу «Житомир – моє місто» і жителям місцевим це довподоби.

Скажете, та нічого нового – в київському метрополітені вже є такі екрани, в часи Черновецького там крутили дурнуваті ролики про успіхи місцевих чиновників і ні до чого цікавого це не призвело. Ну а дурнуваті ролики з тваринками або недолугими жартами все ж, часом таки скрашували мандрівку )). Ну так.

А уявімо собі, що всі ці ролики-шмолики екрани розміщені впорядковано по всій Україні. І не збоку біля лавок, коли на них незручно дивитися сидячи, як у Житомирі, а навпаки під 45 градусів, якраз для людського ока. І уявімо собі, що всі ці ролики у різних містах мають спільну концепцію. І це не просто реклама, яка покриває витрати на трансляцію, але комплекс практичних і вельми корисних програм, які роблять життя кращим. І на ці програми проведено тендер і живуть ці тендерні комісії і автори програм за кошти глядачів. Тобто – що хочемо і потребуємо бачити, на те й дивимося. 

А що якщо на кожному з цих екранів ще й встановлено таймер, який вказує розклад руху по цій лінії і згідно цього таймера посортирований програмний контент. Ну, але для початку, нам потрібна концепція. Хтось в курсі, яке наповнення нам було б корисно бачити? Я особисто за те, щоб люди були більш людяними, красивими та грамотними. Тому я за те, щоб там було менше лозунгів, але більше життя. Ну, але я не проти також краєвидів типу Одеси в Житомирі. Але то лише одна з програм. Крапля в морі. І досить вішати на зупинках політичну рекламу від сумнівних спонсорів. Ну некультурно якось.

Дякую за увагу!

Немає коментарів: