четвер, 24 грудня 2015 р.

Підсумки року 2015

Класні моменти:

-          Рік почався у великому затишному домі у н-надцяти поверхівці елітного району Києва. Було затишно, без людей і шуму, у вікна дивився чудовий краєвид, який нагадував фотознімки із великих столичних міст світу. Я тоді тільки вїхала у новеньку затишну висотку і кілька днів почувала себе, як у санаторії. Думаю, ці враження запам’ятаю на все життя

-          У перші дні червня та в листопаді я побувала за запрошенням у Москві. Теплий прийом наших людей зі ШХЖіЄ приніс багато радості

-          В липні у мене був перший досвід викладання у Києві журналістики маленькій, але приємній групці студентів. Це були кльові люди. Але не менш кльові за моїх студентів з Хмельницької області, які вчаться на журналістів в Богословському виші

-          Восени врешті побачила життя моя єдина книжка «Пусть радость ваша будет совершенной». Знаю, що це мій маленький успіх

-          Попри те, що осінь приготувала мені трохи випробувань, під кінець року я почувала себе більш щасливою, ніж на його початку. А це означає, що я рухалася до добра

 

Я вдячна Богу за колежанку, з якою провели весь рік. І нам було справді приємно разом. Вдячна собі за сміливість бути собою і помічати те, що насправді цінне. Сподіваюсь, що те, що попереду – буде не менш цікавим, люди зичливими, а розум світлим.

 

В цьому році було дуже багато ситуацій, коли люди обіцяли, але не виконували, коли довіряла, часом жертвувала, але розчаровувалася. Хай у наступному році більше такого не буде ніколи. І хай я стану трохи кращою. Ну і хай мрії збуваються. Бо на те вони мрії.  

 

Не маю ніяких планів і очікувань на наступний рік. Бо не знаю, чого чекати. Просто хочу бути щасливою.

 

Мої кроки у напрямку розвитку:

-          Передивилась до сотні серій «Смурфики» та спостерігала, як його автори вибудовують сюжет кожної серії, намагалась зрозуміти особливості сценарію

-          Щоб згадати польську мову підсіла на польську версію диснеївського Вінні-Пуха. Трохи згадала J

-          Вивчала, чим живе Америка, опублікувала кілька матеріалів про США очима емігрантів з пост-радянських країн.

-          Відновила заняття в фітнес-залі

-          Випробувала можливості зйомок і монтажу за допомогою ноутбука, задоволена результатами

 

Немає коментарів: