понеділок, 19 жовтня 2015 р.

Мої відкриття про бізнес-Америку

Цікавинкою у моїй творчій діяльністю виявились емігранти в США. Це люди, які приїхали з пострадянських країн – України, Росії, Узбекістану, Латвії до Америки. Багато із них уже більше ніж 10 років живуть у США, деякі вчаться, інші – працюють за прогресивними спеціалізаціями типу програмування, просування продуктів або електронної оптимізації. 

Як виявилось, російськомовні емігранти, які вивчили англійську, успішно приживаються в американських офісах, народжують там малих американців та навіть займаються музикою.

Мої перші три статті про США вийшли швидше у стилі Менс-хелф, бо в них більшість головних героїв – активні чоловіки, задоволені своїми успіхами та які не мають наміру зупинятись на досягнутому, або дівчата і дружини, які готові жити гарно. І я за всіх них щиро рада.

Загалом зазначу, що для наших медіа придумала 20 тем про бізнес-Америку. Хотіла, щоб першим і головним їх читачем стали українці. Наші медіа на мою пропозицію швидко не повідшукувались, але три статті ми таки опублікували у російськомовному порталі «Финансы в Украине и в мире». Кажуть, що 20 статей для них забагато, тому, сподіваюсь, що у інших виданнях, бажано україномовних, ще з’являться мої публікації про бізнес-Америку. Бо те, що в поки архіві – найцікавіше.

Статті, які вже опублікувала, були про винаходи американців, корисні для нас, харчі в США та обіди в американських офісах та про норов американських поліцейських і швидкісні платні автошляхи. (Нагадаю для тих хто забув, коли пан Гройсман вперше балатувався у мери Вінниці, казав, що місто у майбутньому має стати спальним районом Києва завдяки швидкісним дорогам ;) ).

Цікаво, що люди, які переїхали в США дуже охоче розповідають про свої відкриття там, щасливі ділитися досвідом, говорять про багато стереотипів, які розвіяли, коли приїхали жити в Америку. Наприклад, говорять про те, що жителі Америки навіть дуже сімейно орієнтовані люди, але люблять дбати про своє здоровя, не багато куховарять, але намагаються щотижня мати сімейні обіди, де можуть обговорити спільні справи та спитати одне одного про важливі пережиття та потреби. А ще – жителі Америки з тих, які сприймають автомобілі як звичайний побутовий транспортний засіб, а не нагоду похизуватись потужністю двигуна, хоча застосовують найпотужніші. Натомість емігранти від вишуканих американських авто в захваті і переживають щирі ю-ху, коли можуть орендувати класне авто та поганяти на ньому американськими автошляхами.

Истории о толстых и неподвижных жителях США, любителях гамбургеров и фастфудов – далеко не миф. Большинство американцев мало ходят пешком, так как в стране принято на работу, в магазины или в гости ездить на автомобилях, в больших городах люди много времени проводят в офисах, а также охотно перекусывают в магазинах быстрого питания. О предпочтениях обитателей Штатов рассказывают эмигранты из постсоветских стран, которые прилетели в Америку, чтобы погостить, получить там образование или работу. Приезжие в США заметили, что хотя внешне американцы и кажутся слегка расслабленными людьми, в вопросах здоровья, экологии и организации качественного отдыха они трудятся изо всех сил и с максимальным творчеством. 

Любимая еда в американских домах – бекон, яйца, драники из картошки и кофе на завтрак, более плотные обед и ужин. Семьи, как правило, хранят продукты в двух холодильниках – один стоит на кухне с пищей на ближайшие дни, другой – где-нибудь в гараже, с запасами на неделю-месяц. 

Скоростные автомобили с мощными двигателями и полным приводом – родные на американских дорогах. Жители этой страны предпочитают скорость и часто выбирают для путешествий платные шоссе (toll roads), где можно ехать быстрее и комфортнее, чем по бесплатным городским или сельским трассам.

Немає коментарів: