четвер, 25 грудня 2014 р.

Від Різдва до Різдва. Підсумки року-2014


365 днів цього року я думала про книжку про досконалу радість. Про її зміст, наповнення, редагування, ціль, видання. Я дуже сподіваюсь, що ця робота додасть світу радості.

В цьому році пішла на експеримент – записала аудіо книжку про Святого Франциска. Вона не дотягує до рівня Гришковця, та й навіть до рівня традиційних інтернет-авторів, яких слухають в інтернеті, тим не менш, ця книга принесла трохи коштів для майбутнього видавництва книжки про радість. Думаю, там було пару думок, гідних того, щоб їх почули. Тому навіть непрофесійне виконання і те трошечки з потенційних можливостей звуку та технічного оформлення має сенс. Просто тому, що навіть малі речі можуть приносити користь.

2014 був простішим для мене особисто за 2013, хоча почався з хвороби, яка трохи завдала мені незручностей. Водночас він був багатим на зустрічі з хорошими людьми.

В цьому році я вперше в свідомому дорослому житті побувала в Москві, завдяки турботі екс-лідера вінницької спільноти «Любов Христова» Лешки Бабенко мені вдалося кілька разів побувати в теплому південному Херсоні і побачити результати нашої там присутності (за цей час філіал Школи Християнського Життя вдвічі виріс кількісно, а люди із Миколаєва вирішили затіяти в себе групу прославлення, навіть послухали фрагмент моєї книжки).

Ці 12 місяців були затишними для моєї родини. Бо ми мали добрі відносини, які шукають єдності. А хто шукає, той віднаходить.

В році-2014 я навчилася їздити на роликах, двічі побувала в прямому ефірі на радіо, навчилася ставити в центрі свого життя власне життя, а не справи, конфлікти, гроші, завдання, цілі. Сподіваюсь, цей навик буде для мене корисним.

Мої путі були широкими і наганяли кілька сотень кілометрів, водночас, дуже сподіваюсь, що ці мандрівки принесли мені і іншим користі. Бо воно таке коротке і швидкоплинне – моє життя. Про це часто згадувала, коли прокидалась вранці і думала про кожен новий день.


Під вінець цього року думаю, що немає в житті нічого більш цінного за той час, коли ти один на один залишаєшся в тиші перед Богом. Не важливо де – в натовпі, наодинці в своєму домі, в праці чи в на молитві прославлення в великому храмі. Христос Народився! Славімо Його!!!

PS. Фото - подарунок моєї подружки Таіски Олійник на мій день народження. 

Немає коментарів: