неділя, 17 серпня 2014 р.

Моє я: лінійка порядку


Впродовж років через виховання, особистісний розвиток, суспільні потреби, якісні служіння, у мене, як і в кожної дорослої людини, сформувалися певні ціннісні правила і орієнтири, які допомагають любити людей, приносити користь світові, просто бути щасливою. Це дрібні речі, з яких складається ціле життя і які є ниточкою від людини до людини. У кризові моменти ті чи інші ціннісні правила можуть піддаватися внутрішній критиці або деяким змінам, може трапитись, що люди, які оточують, можуть своїм прикладом переконати, що в деяких справах варто поводитися інакше. Але є певна лінійка порядку, яка працює в моєму житті багато років і приносить користь. Тому варто помічати те, що є джерелом продуктивності.

Отже лінійка порядку. Неписані правила, які допомагають мені і іншим.

  1. Я поважаю людей, з якими маю справу, тому виражаю своє ставлення своєю поведінкою
  2. Я ціную людей, які є зі мною, тому намагаюсь відповідати на всі телефонні дзвінки – беру трубку і відзвонююсь чи пишу СМC, коли можу відповісти
  3. Я не лишаю співрозмовника на обірваній розмові – кажу: "Па-па", "До зустрічі", повідомляю про намір продовжити спільні справи
  4. Я свідома своєї слабкості запізнюватись на зустрічі, тому працюю над собою, а тим часом, якщо запізнююсь, повідомляю про запізнення у вигляді СМС чи телефонного дзвінка
  5. Я не люблю борги, але якщо стався матеріальний борг чи затримана справа, намагаюсь якнайшвидше виконати обіцяне
  6. Я не псую чуже майно, не кидаю сміття посеред вулиці, прибираю за собою, а в кафе, де за прибирання відповідає офіціант, складаю посуд так, щоб людині було зручно його забрати
  7. Я ціную роботу і час  продавців-консультантів, тому не ходжу в магазини, якщо не маю грошей чи наміру щось купувати, а вибираючи покупку намагаюсь зафіксувати ті торгівельні точки, куди при потребі зможу прийти і швидко придбати гарну річ без тривалого і пустопорожнього вештання
  8. Я поважаю людей, які чекають в чергах на покупки чи квитки на проїзд, тому не лізу без черги, так само не йду без черги до причастя під час літургії – бо в церкві теж люди, яких треба шанувати
  9. Я не влаштовую скандали, коли мені не додають кілька копійок решти, неправильно переді мною підходять у чергу тощо – задля психічної гігієни решти людей в черзі чи магазині
  10. Я гостинно приймаю інших людей і намагаюся попрощатися, залишивши в людину якнайкращому настрої – бо якщо життя привело її до мене, значить її комфорт – це моя співвідповідальність
  11. Я піклуюся про своє фізичне і психічне здоров’я
  12. Я часто перебуваю у місцях, де розділяю нічліг з іншими людьми, тому на щодень маю звичку провести в тиші останні як мінімум пів години до сну  – це допомагає не будити інших, розмовляючи крізь сон чи хропінням
  13. Я люблю людей, тому після важливої для мене дружньої зустрічі виходжу на контакт з іншою особою, щоб запитати про враження, підтримати позитивний заряд спілкування, подякувати за спільний час
  14. Я пробачаю помилки і слабкості свої і інших людей, а в разі непорозуміння не ховаюсь, а виходжу на контакт, щоб порозмовляти про це
  15. Я поважаю партнерів, тому, перш ніж робити спільні справи, які мають важливе значення для мене та іншої особи,      я думаю, молюсь і маю приготування
  16. Я не маю упереджень до людей і професій, тому коли до мене звертаються на вулиці із запитанням про допомогу, як проїхати чи пройти – відповідаю, якщо роздають рекламні флаєри, які мені практично не потрібні – не псую людям настрій – чемно відмовляюсь, або беру флаєр, не читаючи
  17. Я поважаю людей, які мене оточують, тому ходжу час від часу в театр, дивлюся розумне кіно, переглядаю стрічки новин – щоб під час спільної зустрічі спілкуватись не лише про мою роботу, здоров’я та особисте життя, а й ділитися з людьми добрим та світлим
  18. Я дівчина, тому слідкую за своїм зовнішнім виглядом, а також намагаюсь гарно одягатись, не розрізняючи до якої категорії людей іду – бо кожен заслуговує на повагу
  19. Я чесна з собою та іншими людьми
  20. Я не боюсь помилятись, помічаю свої сильні сторони та сильні сторони інших людей, люблю життя. 

Немає коментарів: