четвер, 1 листопада 2012 р.

Cон. Нарада.

Сьогодні близько десятої ранку мені приснився дуже прикольний сон.


Ви знаєте, що я зараз без роботи і тому сплю довго. Так от, мені приснилось, що я сижу на вулиці на якійсь лавці, а поруч мене мужики, які щось розказують. І я розумію, що це мої родичі. Але вони мене ніби напрягають, бо попереду за кілька метрів стоїть інша зграя мужиків. Цих я ніби й знаю, але не знаю хто. І ця зграя, що попереду, намагається мене чомусь навчити.

Але говорять вони польською мовою і не дуже голосно, тому ті мужики, що родичі трохи перешкоджають. І я цим родичам кажу: "Тихо! Не заважайте!" Коли прислуховуюсь до цих мужиків, що польською мовою, розумію, що вони намагаються мене переконати, що нема чого мені хотіти заміж. І що треба довіритись Богові і не витрачати своє життя і час на мрії вийти заміж і що треба припинити полювати на нежонатих мужиків, бо вони не планують женитись. І я вже ніби починаю їм вірити...

Але тут до мене приходить третя зграя мужиків. І один з них - такий, пам'ятаю, що малий, нечесаний і білявий. І ніби я його знаю, але теж не знаю хто. І цей малий каже: "Ну їх в баню - не слухай ти цей зброд. Ти жінка і покликана вийти заміж. Ти нам завжди подобалась". І біля цього білого ще якась тусня і вони кажуть, що так, так. І тоді я придивляюсь і розумію, що ця третя тусня найбільша.

Прокинулась після такого сну в шоці. Думала над ним, а потім питаю себе: "А де ж були (вибачте на слові) - баби?" А бабів у мене, виявляється, навіть у снах немає. Встала, хотіла розказати цю історію сусідці Ксюшечці у іншій кімнаті, бо вона вчора хворіла і всю ніч ходила пити чай і сильно кашляла, тому мала бути в ліжку. Приходжу в кімнату Ксюшечки - а її немає. Не знаю, де поділась моя Ксюшечка. Але я йду поповнювати карточку на телефоні і дзвонити потенційним роботодавцям. Бо я вже місяць без роботи, а на життя залишилось 200 гривень. І ще трошки є в Вінниці в мами, але немає кому привезти.

Не знаю, чому це все пишу, але мужики, це сила, таварісчі!


Немає коментарів: