вівторок, 21 червня 2022 р.

Домінік Хмелевський: щоб стати чемпіоном у бойових мистецтвах, треба обрати власні техніки бою

Все моє життя було пов'язане з єдиноборствами. Вони до такої міри були моїм великим захопленням, що я тренувався з максимальною мотивацією. Тричі на день протягом  15 років. У віці 21 року я здобув омріяний чорний чемпіонський пояс, а вже через два роки став володарем потрійного чорного поясу. 

Це була моя абсолютна пристрасть! 
Ті, хто мене знав, постійно повторювали, що я народився для бойових мистецтв і для бойових мистецтв помру. 

Щоб стати чемпіоном у бойових мистецтвах, потрібно вибрати відповідні техніки, які ідеально співвідносяться з психофізичними показниками конкретної людини. Тому мені, наприклад, довелось вибрати три найефективніші для мене техніки боротьби, які я відшліфовував, поки не стали потенційно смертельними для суперника. 

Крім того, був спеціальний бойовий вигук, щоб максимально використати всю мою психофізичну сферу під час застосування техніки, яка де-факто закінчувала бій. 

Саме тому я тренував вибрані техніки нон-стоп, щоденно, тисячі разів, тиждень за тижнем, місяць за місяцем, рік за роком. На певному етапі я досяг такого ступеня майстерності, що з їхньою допомогою майже завжди перемагав свого суперника. 

Немає коментарів: