пʼятниця, 23 листопада 2012 р.

Листівкостас

Спеціально влаштувала перестановку меблів в хаті, щоб облаштувати зручне місце для свічки, з якою молюсь та листівочок від друзів. А то скучила, поки теплі листівки лежали в шафі. (Хто не пам'ятає - рік тому у минулій хаті, вони в мене стояли на видному місці)
Так от - червоненька - хенд-мейд бай Наталка Любченкова, яка зараз працює на телебаченні у Франції. З Наташею ми познайомились на каналі СІТІ, а потім вона рекомендувала мене редакторці ТВі і так я потрапила на політичний канал.
 
З ведмедиком - приїхала від Людочки Підгородецької, яка сьогодні Міла Ковальська і живе в Лондоні :) З Людочкою ми були разом у католицькій спільноті "Любов Христова" у Вінниці та разом працювали на ТРК "Прем'єр". Після переїзду до Лондону Людочка залишила мені у спадок програму "Погода надворі", у якій я вперше працювала ведучою та яку фінансували польські друзі із фірми "Барлінек".  
 
Наступна рожевенька - від колег-журналістів ТВі
 
Синеньку з хлопцями подарував найкращий на каналі оператор Кирил Лазаревич. Написав, щоб працюючи на каналі не забула про гарних хлопців та навіть написав рекомендацію, за якими критеріями їх вибирати. Опрацьовую досі :)
 
"Думаю про тебе" із благословінням від Танюши Пінчук із "Новомедіа"
 
Рожевенька з сердечком із настановою про втілення мрій від дівчаток зі спортзалу  Fit Curves. Спорт - це дуже жіночно!
 
А біленька - Z darem serca - від Моніки - польської дівчинки, яка працює вчителькою-психологом у Варшаві, їздить на прикольніцй червоненькій машинці, дружить із моєю подружкою Галочкою Ткач та гостювала у мене під час подорожі Україною
 
Ще є маленький собачка від мого брата Василія Тупальського  і рожеве ангелятко від хлопців-новомедійців до якогось із 8-го березня :)
 
Срібний розарій від Леночки Підгородецької, яка зараз живе в Італії
 
Та зайчик - він до мене потрапив під час збору іграшок для дітей-сиріт, проте випадковим(чи не випадковим чином) не вскочив до 40-ка величеньких подарункових пакунків. Тепер живе в моїй хаті.
 
Кожен друг, якого маю у житті - дуже великий дар для мене. А оці листівочки - нагадують під час молитви, щоб подякувала за  них Богові та помолилася про благословіння.
 
 

Немає коментарів: