пʼятниця, 22 червня 2012 р.

Про шведське сміття


У 2002-му році, коли я ще розпочинала свою журналістську діяльність на ТРК "Вінниччина", мене відправили знімати сюжет про затор на дорозі, у якому винен мер Домбровський.

Річ у тім, що мер Домбровський будував нові трамвайні колії, ну і, як завжди буває під час ремонту - розрили шматок дороги на Соборній. А машини змушені були об"їжджати іншою вужчою дорогою. Ну і їхали повільніше. А мені сказали: "Їдь і зніми про цього жахливого мера і його затор!" Коли я сказала, що це безглуздя критикувати владу за те, що будують нову колію - відповіли, що знайдуть кращого журналіста, який зніме критичний сюжет про цей клятий затор. Затор тривав кілька днів, а безшумною трамвайною колією на Соборній вінничани користуються досі.

Я всього кілька місяців попрацювала на тому ТРК "Вінниччина", але досі вважаю, що журналісти мають критикувати владу, вказувати на помилки, але ця критика має бути об"єктивною.

А тепер чому я згадала цю історію десятилітньої давності? - ТСН показує сюжет про козлів-шведів, які залишили сміття на Трухановому острові. При чому про те що шведи "залишили" оголошують тоді, коли на острові ще живуть півтори тисячі шведів. Крім того керівники кемпінгу, які вклали півтора мільйони в будівництво дороги на острів, розказують усім журналістам, що після від"їзду фанатів ще два дні будуть залишатися на острові, щоб допомогти столичній владі прибрати острів. Проте колеги з ТСН цього не чують. У них завдання розказати про козлів-шведів.

Я особисто вважаю, що для України приїзд шведських фанатів на ЄВРО є важливою подією. Ці люди дуже коректно себе поводили з українцями, вони навіть попри те, що пили досить багато пива, не влаштовували бійок у місті, нічого не трощили, не принижували українців. Коли я була на Трухановому острові, вони підходили до українців і дякували за гостинність, казали, що змінили своє враження про Україну і що приїдуть знову. І що навіть готові пробачити українським кухарям на кемпінгу, які годували їх несмачними харчами, рестораторам, які брали вдвічі дорожче за їжу тільки тому що вони іноземці та казали, що готові зрозуміти таксистів, які брали в три рази дорожче вартості.

Але українцям прикро, що шведи тут побували, бо від гостей залишилось трохи сміття...

Ось сюжет ТСН про шведське сміття

http://tsn.ua/video/video-novini/zvilnennya-truhanovogo-ostrovu.html?page=1&items=50792&type=0

2 коментарі:

Анонім сказав...


Hello my loved one! I wish to say that this post is amazing, nice written and include approximately all significant infos.

Анонім сказав...


Good day. Very nice site!! Guy .. Beautiful .. Superb