неділя, 27 липня 2008 р.

JESUS HAS CHANGED YOUR LIFE

"JESUS HAS CHANGED YOUR LIFE. SAVE THE CHANGES?""YES" "NO" "SAVE AS..."
(побачила в Мельника Сашка).

Насправді Господь подарував мені зараз дуже міцні зміни в моєму житті, про які я навіть не думала, котрі ставлять з ніг на голову усі події мого життя. А я чомусь роблю "зберегти як". А так хочеться отримати це в оригіналі. Без скарг і лінощів. Напевно просто потрібно докласти зусиль, щоб не спокуситися на "save as". Вже вкотре вирішую раніше прокидатися вранці, щоб більше зробити корисних справ - і - не виходить. А треба, щоб вийшло. Бо я не хочу сейв ес!

3 коментарі:

Alexander сказав...

хай усі зміни будуть на краще!

Оксана Тупальська сказав...

Все буде класно

Анонім сказав...

класно вже! змусила мене серйозно замислитися. Спасибі, Оксанко :)
SJ