четвер, 15 листопада 2007 р.

Люблю сніги вначалі жовтня...

Зараз не жовтень, але листопад не до рими.

Я не знаю на кого там валить сніг, але мені сьогодні весело. Буває так коли жінкам кажуть, що в цей день "мовчіть". Але сьогодні не восьме марта!!!! Сьогодні мій день! І завтра! Мій професійний!!!! Спасибі вам, мої любі друзі, за ваші смски, за ваші вітання. Спасимі меру за премію, а Домбровському за комплімента!!! УРРААА! "Ось вашій увазі найбільш жіночний журналіст. Її завжди приємно бачити, бо жодного разу не брала у мене інтерв'ю, щоб не була одягнута більш ніж гарно... - Дякую, дякую... І вам.." - КАЙФ!!!!

Люди! Професія дана на те, щоб у неї вкладати! Бо коли її любиш, вона тебе теж. І це прекрасно!

2 коментарі:

Alexander сказав...

із професійним днем! краще пізно, ніж ніколи :)) Чудово, коли все чудово -)))

Оксана Тупальська сказав...

Дякую! Дякую! Якраз вчасно! ))))
))))
))))